Handling, städ & fix!

Det är full rulle här. Min faster kom på förmiddagen och sedan dess så har vi hunnit med massor. Vi va till Fagersta och handlade det sista inför studenten och nu håller vi (hon) på att städar hela lägenheten. Pappa kommer bli glad när han kommer hem :P Hihi. Vädret ser ju inte ut att bli det bästa på fredag. Så mycket som jag har kollat på alla sidor som har väder och på vädret på tv som jag har gjort sen igår har jag aldrig gjort i hela mitt liv. Jag håller fortfarande tummarna för sol! :) Nej nu ska jag fortsätta dona här och sen blir det fullt upp i morgon med studentkort, studentlunch, mösspåtagning och vagnklädning :) Puss!

Och grattis till världensbästa som fyller 18 idag :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0