Bokanalys

Det lär ju vara bland det tråkigaste man kan skriva. Speciellt när man inte har läst boken i alla fall :P Men för att inte ha läst den så tycker jag faktiskt att det går ganska så bra. Har kommit en liten bit på väg och jag måste bli klar med den ikväll så ska slipper tänka på den nå mer. Skitdåligt utav mig att inte ha lämnat in den redan, jag vet. Men nu är det i alla fall på väg!

Idag har jag inte gjort mycket alls. Legat här i sängen i princip hela dagen och bara tagit det riktigt lungt. Jag och Robin va till Fagersta en sväng på förmiddagen och käkade pizza. Nu va jag sådär onyttig igen, men idag är en dagen efter dag och då får man göra det. Och när jag ändå håller på och berättar så har jag käkat chips också. Dipp med. Från och med nästa vecka eller nej veckan efter nästa vecka, på påsklovet, så ska jag börja vara lite mer nyttig och framför allt, börja träna! Fyy på mig!

Nu ska jag fortsätta med skriveriandet och ikväll hem till Robin och kika film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0