Födelsedag!

Det har varit en bra födelsedag! Och jag har fått bra presenter också. Bland annat film, pengar, böcker och lite flytta hemifrån grejer. Det tackar jag för :)

Jag kom hem runt två. Då kom Robin hem till mig nästan direkt. Jag fick världens godaste parfym utav honom! Du är bäst! Vi åkte upp till mamma och fixade i ordning tårtan som jag började med igår. Den vart verkligen hmm, pyntad. Det såg ut som vi skulle ha barnkalas för en fyraåring med prinsesstema. Men det vart i alla fall asgod! :)

Nu är jag skittrött men sitter och väntar på att pappa ska sluta så ska jag åka och hämta honom från jobbet. Sen ska jag lägga mig och sova. Det ska bli så sjukt skönt att få sova ut i morgon. När jag har vaknat så blir det en tripp till Fagersta med pappa och på eftermiddagen solning i sällskap med Liza & Becca. Puss & god natt!

Varför har jag dåligt samvete? Borde jag ha det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0