Godmorgon!

Idag har vi lite sovmorgon och jag vaknade till och med före klockan. Det känns som att jag har fått sovit ut någolunda i natt. Idag blir det först skolan och efter det ska jag dirket iväg och jobba. När jag slutar så kommer Liza in och vi ska först gå lite på stan och käka mat. Sen lite senare ska vi på bio, män som hatar kvinnor. Och jag vad jag har hört om den så är den bra. Jag hoppas på det. Sen sover vi kvar i stan. Det ska bli kul :) Jag saknar Liza, hon är bra!

Jag sover förresten kvar i stan ända tills på lördag. Vi har så jäkla sena dagar den här veckan så det känns bara som jag kommer åka hem och vända. Så som sagt så får jag sällskap av Liza i natt och sen är mamma hemma från i morgon och sen kommer Robin till helgen. Det är skönt så slipper jag vara själv.

Nu ska jag fixa det sista sen springa ut till bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0