Helt slut!

Jag skulle kunna somna nu på stört. Jag har varit trött i princip sen jag kom hem från skolan så jag ska snart gå och lägga mig. Det blev en dator idag så det är den jag sitter framför nu. Det känns superbra! Jag har dessutom aldrig haft en egen. Och dessutom va det väldigt bra pris på den! Hihi, som sagt, det känns bra!

Nu vill jag bara att det ska bli helg. Men det är nästan bara imorgon kvar så är det helg. Igen. Och jag längtar tills på lördag för då kommer mina babes hit och firar mig lite i efterskott. Det blir mat och lite alkoholförtäring. Det ska bli mysigt :) Dom är bra!

Förresten så kommer min studentklänning komma imorgon. Hoppas att den är fin och att den passar så slipper man leta nå mer! Inte för att jag har letat speciellt mycket men ändå. Så slipper man det problemet!

Puss & god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0