Idag har jag gjort mycket!

Nu har jag varit och klippt, badat, läst lite i svenskaboken och till och med tvättat. Mamma ringde för en liten stund sedan och då hade dom precis landat. Jag ska åka och hämta dom i Västerås vid åtta. Och då ska vi även åka förbi donken och äta lite mat.
För tillfället så känns det faktiskt rätt så skönt att skolan ska börja i morgon. Jag vet att jag kommer ångra det där redan ikväll men så känns det just nu. Och det är nog faktiskt lite för att om fyra veckor är det påsklov och efter det är det princip studenten. Fast innan är det ju gesällen också. Panic! På tal om studenten så är det ju 100-dagarsfesten på torsdag. Jag längtar as mycket! Det kommer nog att bli skitkul! Nu ska jag läsa ett par kapitel till innan det är dax att åka iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0