Idag har jag inte varit på topp!

Nej, det har jag inte varit. Vilket resulterade i att jag åkte hem tidigare från skolan eftersom att jag har haft ont i magen sen igår kväll och har det fortfarande. Jag fattar inte att det inte försvinner. Men det går ju magsjuka nu så jag kanske är på väg att bli sjuk?! Hoppas inte. Det känns inte som att jag vill missa någonting nu för det är så himla mycket med allt. Jag har massa gesällmodeller inbokade nu i veckan och jag måste verkligen komma igång med att träna! Och det känns riktigt skönt att vi ska ha en hel dag på torsdag mellan 12-20 så vi får öva på våra modeller. Suck!

Jag har varit på jättedåligt humör idag också. Jag känner verkligen inte för att göra någonting. Det har vart nästan fullsnurr sen i torsdags så jg behöver nog koppla av. Det är precis vad jag ska göra i helgen. Det blir en helhelg tillsammans med Robin och vi ska verkligen inte göra någonting alls! Det ska bli så jäkla skönt! Det behövs. Jag jobbar i oförsig på lördag men. Annars ska jag bara ta det lungt. Sen nästa helg är jag i alla fall ledig. Men då blir det massa kalas och grejer eftersom att jag fyller på tisdagen den veckan. Och dessutom blir det utgång på fredagen och det längtar jag grymt mycket till! Det ska bli sjukt kul! Sen bestämde jag idag att veckan efter jag fyllt så ska jag ha lite tjejmiddagmysfest! Det tycker jag också ska bli kul. Vi gör saker tillsammans alldeles för sällan nu för tiden tycker jag!

Nu ska jag lägga mig framför tvn och slå på en film maybe. Men jag har ingen bra. Så antagligen fastnar jag här framför hela kvällen :P Puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0