Idag har jag mycket att göra!

Jag är först och främst inte ett dugg inläst och förberedd till nationellaprovet i svenska som är imorgon, en skrivning på fem timmar som alla treor i västerås kommer att skriva i västeråshallen. Så till att börja med idag så ska jag läsa igenom häftet vi har fått med texter i. När jag blir klar med det så ska jag börja plugga inför religionsprovet som går av stapeln på torsdag. Kristendom, judendom och islam har vi prov på. Mitt favoritämne. Eller inte. Jag ska inte slösa mer tid av denna dag av att sitta här utan nu ska jag sätta igång. Sen blir det en paus när jag ska hämta pappa från jobbet samtidigt som vi ska åka och handla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0