Morning!

Jag tänkte att jag skulle gå upp klockan sju idag för jag tänkte ta och gå ner till tågstationen. Men trött och slö som jag är så blev det givetvis inte så. Jag ligger fortfarande kvar i sängen så det är bara att chansa på att jag hinner med tåget med bussen som går vid nio. Jag känner på mig att jag kommer att missa den. Men jag hoppas på att det är min favvo som kör för han brukar åka lite tidigare för att han vet att jag ska med tåget :P Idag är en som vanligt praktik. Jag hoppas att jag har mycket inbokat så att dagen går snabbt. Sen ikväll blir det kinamat med la familia. Mumma :)

Min klänning kom igår förresten. Den va snygg men alldeles för lång. Det ser ut som jag har på mig ett nattlinne. Systeryster ska prova den idag och om hon inte vill ha den så ska jag lägga ut den och sälja den på tradera. Så nu har jag bestämt mig för att jag ska prova klänningen innan jag köper den :P Nej nu ska jag börja fixa mig så att jag inte missar bussen i alla fall. Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0