New shoes

Idag köpte jag nya skor. Igen. Jag har lite ångest för jag vet inte när jag ska hinna använda alla par som jag köper. Men det är jättesvårt att låta bli eftersom att dom säljer ut massor utav skor på din skor just nu för typ bara 99 kronor. Hoppas att dom slutar med det inom en snar framtid.

Skolan idag va helt okej. Vi hade våran samhällsredovisning som vi egentligen skulle ha haft typ tre veckor innan lovet. Det gick väl sådär. Jag kom typ inte ihåg någonting alls av vad jag hade valt och skrivit och varför osv. Men nu är det klart i alla fall. Jag har nog ingen bra studieteknik. Samma sak med all teori till körkortet. Det tokpluggade jag typ två veckor innan och nu så kommer jag inte ihåg mycket alls. Jag har i alla fall inte krockat någon gång än så länge så det funkar ju tydligen rätt så bra ändå.

Allt plugg som jag hade över lovet skulle ju då som sagt vara klart igår. Och svenska boken hade jag ju inte läst mycket alls av. Men det va det typ ingen som hade gjort så vi fick ett tag till på oss med den. Tur för oss!

Nu ska jag pröva kläder och skor som jag ska ha på mig på 100-dagars festen på torsdag! Iiiiiiiii :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0