No school today!

Idag är jag hemma och bara vilar och tar det lungt. Har varit med pappa en sväng till Fagersta och fixat lite grejer. Sen skulle han in och kolla på nån bilaffär om dom hade nå reservdelar till bilen. Det hela slutade med att vi va kvar där inne i nästan två timmar och pappa är supersugen på att köpa ny bil. Vi va till och med ut och provkörde. Fast jag fick bara sitta brevid och titta på :P Den va riktigt fin faktiskt, hoppas att han slår till. Innan vi åkte hem så va vi och käkade köttfärslimpa, det va mycket gott! :)

Nu väntar jag på att min sega vän Miss Bergkvist ska komma hem från skolan. För då vi nämligen åka till Sura och försöka få lite färg. Det va ett tag sen jag solade nu så det ska bli asskönt! Vad mer som händer idag vet jag inte riktigt. Det återstår att se helt enkelt. Nu ska jag i alla fall göra ett försök i att städa mitt rum. Det kan ju bli intressant! Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0