Sista dagen

Kom nyss hem från Robin. Vi började kolla på The curios case of Benjamin Button igår och såg klart den nu i morse. Skit bra film faktiskt. Jag trodde inte att jag skulle gilla den för det är absolut ingen Ellifilm. Mer en Lizafilm och bara det säger ju allt :P Men den va helt klart sevärd. Idag då, hmm. Plugg och plugg till att börja med. Ikväll blir det att hämta mamma ifrån Västerås eftersom att hon kommer dit med flygbussen från Arlanda. Hoppas att det inte blir allt för sent bara. Jag ska gå och lägga mig i tid idag så jag orkar upp i morgon. Jag åker ioförsig inte förrän än klockan elva till skolan men i alla fall.

Nej om jag skulle ta och sätta igång med pluggandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0