Sovmorgon!

Jag åker klockan nio till skolan idag. Vid såna här tillfällen är det jäkligt skönt att kunna ta bilen till skolan. Jag tänkte att jag skulle sova ut i morse eftersom att vi har sovmorgon. Men jag sov hos Robin och vaknade när han gick upp. Men jag är pigg och har fått sovit ut i alla fall :) Idag efter skolan så ska jag & Becca åka till Erikslund. Hon ska kolla på skinnjacka och jag ska köpa dator. Eller antagligen ska jag köpa dator, om jag hittar någon. Vilket jag hoppas på :) När jag kommer hem ska jag agera frisör åt grannen och efter det blir det att fira pappa lite eftersom att han fyller 49 idag. Ett år till 50, undra hur gammal han känner sig. Jag känner mig också gammal, nästa år är jag halvvägs till 40. Tiden går fort när man har roligt. Nej nu ska jag börja fixa och käka frulle. Det är faktikst lättare att komma försent när man tar bilen för då har man ju ingen busstid och grejer att passa så då tar man det lite för lungt på morgonen!
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0