Städning!

Pappa tvingade mig att städa mitt rum idag eftersom att jag ska ha hem folk hit i helgen. Det känns riktigt skönt nu efteråt. Fast egentligen städade jag inte utan bara plockade undan alla kläder som låg både på golvet och soffan. Tänk så stökigt det kan se ut av lite kläder som inte ligger där dom ska.

Jag sitter i min säng och är trött som vanligt. Det känns kalas med nya datorn och efter jag har skrivit klart det här så ska jag kolla på lite tv avsnitt som jag har missat. Det är ju skitbra att dom lägger ut dom på hemsidorna så det bara är att kolla utan att ladda ner och hålla på. Fast innan jag kollar så ska jag skriva rent min del till projektarbetet.

Have a nice, ööh, kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0