The weekend!

Det har minst sagt varit en fullspäckad helg. Men kul har jag i alla fall haft och det är huvudsaken! :)

Fredagen började som vanligt med praktik. Dagen gick fort. Lite blandat med både vanliga kunder och gesällträning. Och det kändes bra nu och jag bestämde mig för vilken uppsättning jag ska göra på Anna så nu är det finslipning som gäller. Jag fick sluta lite tidigare och då åkte jag upp till mammas lägenhet där hälften av kvällens utgångspartners redan va :) Vi fixade oss och begav oss sedan in mot stan och blue moon. Vi hann även med besök på båda silk och konrad. Det va minst sagt en rolig kväll som inom en snar framtid måste göras om. Tack alla :)

På lördagen vaknade vi redan vid strax efter sju då det låg några i rummet brevid och pratade glatt och högt :P Vi åkte lite senare ner på stan och slängde i oss en varsin pizza innan vi satt oss på tåget hem. Och väl hemma va det bara att börja fixa sig igen och upp till mamma dit släkten på hennes sida kom och det vart kalasande för mig. Kvällen slutade hemma hos min Robin och vi somnade som stockar redan vid tiotiden.

Idag är det söndag och lite släkt från pappas sida har varit här och kalasat. Det hart varit en bra helg och jag har fått mycket fint och behövliga saker. För alla pengar jag har fått ska jag köpa en dator och det lutar åt att det blir en redan nu i veckan. Det känns bra. Jag har länge tänkt att köpa en. Kvällen kommer för min del att bestå utav badande och Beck-tittande. Får se om jag sover hemma hos Robin om han orkar med mig ännu en natt till :P Jag hoppas det!

Förresten så har jag, Liza och Carro fått en ny "hobby". Nämligen leta studentklänningar på Tradera. Skit snygga och till bra priser. Jag "vann" en idag så jag hoppas att jag får den snart. Och jag hoppas även att det passar och är lika fin på bilden som i verkligheten. Fast skulle den inte passa och inte vara fin eller om jag skulle ångra mig eller hitta någon annan så gör det ingenting eftersom att det inte va mycket pengar jag betalade för den. Men jag hopaas såklart att den blir bra! Nu ska jag sluta skriva eftersom att jag ser att det blev ett väldigt långt inlägg som säkert ingen har orkat läst i alla fall. Hur som helst va det i alla fall skönt att skriva av sig lite :)


Vi fastnade på vimmelbild i fredags också. Inte världens bästa direkt men jag bjuder på den :)
Becca, jag, Anna & Tommy (Kul att han ville med förresten, han är en ju en riktigt rolig prick!)


Kommentarer
Postat av: liza

ååh, fick du den du visade mig?! :D

2009-03-22 @ 21:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0