Glad, gladare, Elli :D

Eller kanske lycklig, lyckligare, Elli :P

Jag finner inte ord över hur skönt det här är! Allt känns så jäkla bra just nu! Gesällen blev över min förväntan, jag klarade 8 av 10 moment! Endast 2 stycken som måste göras om! JAG ÄR STOLT!!!! :D Jag orkar inte dra hela historien igen så för er som är intresserade får kolla min bilddagbok :P Haha!

Efter skolan idag så jobbade jag och fick ännu fler glädjande besked! Jag är verkligen hur glad som helst över allt just nu. Och som grädde på moset (heter det så?!) så är det även löning idag så jag tror att jag ska gå en sväng på stan i morgon och köpa mig lite nya kläder :D Bättre kan det inte bli. Eller jo förresten, det kan det. På fredag är det endast TVÅ veckor kvar till studenten! :D iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0