H&M

Jag beställde nyss kläder från h&m. Två linnen och en till bikini. Det känns lite onödigt faktiskt. Men det va den jag tänkte köpa från första början och det är skönt att ha två olika bikinin att bya mellan när man åker utomlands och badar flera gånger om dagen. Dessutom är det typ samma modell på dom så jag får lika bränna i alla fall :P

Jag är trött. Jag hade ett litet Vänner-maraton nyss och nu funderar jag på att kika på film. Jag börjar 12.40 i morgon så jag har ingen brådska att gå och lägga mig. Dessutom har jag bara en lektion och jag måste erkänna att det känns onödigt att åka in på den men jag måste. Det kommer att kännas bra att jag har gjort det. Sen på tisdag är det ju Stockholm som gäller och sen är vi lediga på onsdag. Sen har vi modellträning nästan hela dagen på torsdag sen är det ju typ helg igen. Det kommer att gå snabbt!

Nej nu ska jag leta reda på en film eller gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0