I don't know

Det gick snabbt i Fagersta idag. Jag skulle hunnit åkt iväg till skolan men jag struntade i det. Dessutom hade jag sjukanmält mig redan innan jag åkte till Fagersta. Det är skönt att vara hemma :)
Jag är hungrig och ska snart åka till hotellet och hämta mat eftersom att vi inte har någon hemma. Jag hoppas att det finns nån god sallad för det är jag sugen på!
Jag håller på att velar fram och tillbaka om jag ska dricka på fredag när picko ska firas eller inte. Jag fick i alla fall ledigt på lördag. Jag hinner ju klura på det lite till :P
Nu ska jag hämta mat!

Kommentarer
Postat av: lajza

Om du inte ska jobba kan du lika gärna dricka :D :P

2009-05-06 @ 11:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0