Idag har jag haft roligt!

Bortsätt från religionsprovet så har det varit en mycket bra dag :) Jag kunde inte en enda fråga, ooops! Men men efter det så har dagen varit bra och rolig. Det va asmycket att göra på jobbet så tiden gick fort!
Nu sen jag har kommit hem har jag inte gjort mycket alls. Robin va här en sväng och nu ligger jag här och äter chips. Jag tror att jag ska ta ett bad sen och efter det gå och lägga mig. Det känns som jag har haft sovmorgon i hur många veckor som helst så det blir en omställning att åka 7-tåget i morgon. Jag vill sola i morgon också men jag har tror inte att jag kommer att ha tid med det. Funderar på att göra det någongång på förmiddagen. Hälften av klassen skulle ut ikväll så det kommer typ i alla fall inte vara några där förrän efter lunch. Aja får se hur det blir.
Jag tänker på Liza förtillfället som är på bal. Det skulle nog ha vart roligare om vår också hade vart på vårterminen. Roligare att kunna vara ute liksom :) Jag fick ett mms av henne och hon va skitfin :)
Nej nu ska jag tappa upp badvatten och sen sova! God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0