Jag mår illa

Nervös till 10000000000000000000.

Idag ska jag gå till stationen. Det är första gången på jag vet inte hur länge. Jag hoppas bara att det inte hinner bli regn, det skulle ju kunna bli det idag. När jag kommer in ska jag och Becca pussla ihop det sista med samhällen och efter det ska jag ha mitt svenskatal, sen slutar jag.
I morgon är det modellträning och samredovisning. Efter jag har slutat ska jag till salongen en sväng och färga mamma och plocka ihop det jag behöver inför lördag & söndag. Pirrrrrrrrrrrrrrrrrr
På onsdag är det också modellträning, vi slutar tidigt den dagen. Skönt! Sen är jag ledig både torsdag och fredag innan gesällen! Och sen i helgen smäller det. Usch, jag vill inte tänka på det nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0