Morsdag!

Jag har haft en mysig och skön dag! Vi åkte iväg med mamma till Västerås och spelade minigolf och käkade grekiskt. Det va mysigt att vi gjorde nått tillsammans med bara henne :)
När jag kom hem så åkte jag och pappa till Sura och handlade massa mat.

Gårdagen bestod utav jobb. Det va lite jobbigt eftersom att det va fullt upp hela dagen och jag hade feber. Men jag gick på alvedon men avstod i alla fall utgången på kvällen och tog det bara lungt istället tillsammans med Robin.

Veckan blir hektisk. Inte för att vi har mycket prov och grejer för den biten är HELT slut. Utav vi har massa roligt kvar. I morgon börjar det med övning till utklädnadsshowen som går av stapeln på onsdag. Det ska bli grymtkul. Dock har vi inte övat alla tillsammans än och det finns även några som aldrig har varit med, men vi hoppas på det bästa :)

Nu ska jag äta vattenmelon och sen hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0