Nine days

Om nio dagar gör vi gesällen. Ett jävla tjat på det just nu, jag vet! Men guuuud va skönt det ska bli när jag har gjort det. Vare sig jag måste göra om alla moment eller inget. Jag vill bara ha det urvägen för allt annat roligt som händer nu.
Idag har jag längtat asmycket tills vi åker till Mallorca. Carro kom hit en stund och vi satt och pratade om det. Skönt att bara komma bort och njuta av att allt kommer vara över. Hela sommaren framför sig som ioförsig bara kommer att bestå utav jobb men aldrig mer plugg! Gaaaaaah! :D
Jag ska upp till mamma efter jag har vart och klippt. Hon åker till Riga i morgon på nån kurs och ville träffa mig innan det. I morgon har vi låång dag. Jag åker 7 i morgon bitti och är hemma 9 i morgon kväll. Massa gesällträning hela dagen i princip! Och efter det är det bara nån dag kvar man har att träna. Och på lördag är det sista gången jag är på salongen innan jag gör gesällen. Hihi, det är nääääära!
Nu ska jag leta reda på saxarna. Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0