Oförberedd

Jag är så flummig för tillfället. Jag har ju som sagt prov i morgon. Jag har inte läst någonting (och då menar jag (INGET), jag har missat massor av lektioner och anledningen till att jag ska göra provet i morgon är att jag struntade i det när det egentligen skulle göras. Det är sista chansen att göra det i morgon och ändå bryr jag mig inte. Vad är mitt problem, undar jag själv. Det känns som att jag lika gärna kan strunta i att göra det för jag VET att jag får ig. Men ändå känns det bättre att göra det för det ser nog i alla fall bättre ut i slutändan även fast det blir ig. Det ända jag är rädd för är att jag får ig i slutbetyg. Jag blir inte besviken för att jag inte har klarat kursen utan för att jag inte vill ha med det på mitt betygspapper. Men vad ska jag med religionen till egentligen? BAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0