Ojojoj

Nu är det nära. Igår och i förrgår va jag knappt nå nervös alls. Jag tänkte nästan inte ens på det. Men i morse vaknade jag till och med av att det pirrade i magen. Det känns som om allt kommer gå åt skogen. Usch, jag vill bara att det ska vara måndag nu hur de än har gått.

Idag ska jag, pappa, Carro & farmor åka till Norberg och fika. Det ska bli mysigt. Vi ska även svänga förbi Fagersta och handla lite. Jag ska köpa lite grejer inför i morgon. Jaja, jag skriver kanske mer sen.

Onödigt inlägg, det enda jag egentligen ville få fram är att jag är fruktansvärt nervös!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Lycka till i helgen!

Det kommer att gå jättebra ska du se.

Hälsa hela fikagänget!

Kram Kristin

2009-05-22 @ 11:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0