Pirr i magen

Om en vecka och ett par timmar är gesällen gjord. Jag spyr på tanken att det är så lite kvar.

Idag måste jag plugga. Men jag tror att jag ska skippa religionsprovet i morgon. Kommer i alla fall inte kunna koncentrera mig på att plugga till det för det är så jäkla tråkigt. Och då gör jag hellre något uppsamlingsprov eller liknande sen. Jag ska fokusera på svenskan idag. Jag ska skriva om mitt förra tal. Det blev inte så värst bra. Ska hitta två texter som är något lika, det blir lättare då. Dessutom vet jag nu redan vilka jag ska ta. Kalas :)

Gårdagen va en lugn och skön dag. Jag hade verkligen INGET att göra när jag jobbade. Lättförtjänta pengar där. När jag kom hem gick jag och pappa ner och kollade lite på fotbollen. På kvällen åkte jag med Robin och dom in till Västerås. Vi käkade och va en sväng till ica maxi. Jag köpte Vänner säsong 9. Så jag har en del att sysselsätta mig med idag när jag får tråkigt!

Veckan som kommer den kommer minst sagt att bli hektisk. Det blir rätt mycket gesällträning och i helgen kommer jag få ett nervöst sammanbrott. Något som jag inte är speciellt bra på är att kontrollera min nervositet. Usch! Men jag har sagt ifrån att jobba på fredag så jag är ledig tors-fre. Skönare än skönast!
Nu ska jag duscha och sen börja med talet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0