Pluggis

Jag och pappa va en sväng till Fagersta på förmiddagen. Vi handlade lite och käkade på järnvägskrogen. Under tiden vi va där ringde Becca och frågade om vi skulle plugga. Jag hade nämligen helt glömt bort att vi skulle ha samhällsredovisning på tisdag och vi hade inte ens börjat. Så efter att jag och pappa kommit hem från Fagersta och även hunnit med en sväng, till hmm, vad bli det?, min gammelmorbror så åkte jag hem till henne en sväng och pluggade. Och vi fick en hel del gjort. Vi ska kolla igenom det sista i morgon bara så är vi fit for fight tills på tisdag :P
Och alldeles nyss kom jag fram till att jag inte orkar skriva om mitt tal. Inte idag i alla fall. Jag åker in med ett-tåget i morgon och om jag orkar så gör jag det innan dess, annars får jag ta mitt gamla. Det är kanske inte hela världen om det går åt pipan? Då har jag i alla fall gjort det. Jag får se om jag även hinner med en tur till salongen i morgon efter att jag slutat och öva lite permanentrullning, det behövs.

Nu ska jag slå på en film tror jag. I alla fall bara ligga på soffan och slöa. Fast jag skulle behöva städa rummet lite innan det. Eller plocka undan i alla fall. Jag har lovat pappa i flera veckors tid att jag ska göra det! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0