Prosit

Jag nös nyss fyra gånger!

Idag är jag trött. Det är mest för att vädret inte är lika fint som igår tror jag.
Gårdagen spenderades tillsammans med Robin. Vi va upp till mamma en sväng och på kvällen kollade vi på film. Fast jag somnade som vanligt efter 10 minuter.
Idag har jag fullt upp. Jag ska strax upp till min faster och klippa henne. Efter det ska jag skriva mitt svenskatal sen till Västerås och Ikea en sväng med mamma. Vi ska även åka förbi kusin Fredrik och gratta honom eftersom att han fyller år. När jag kommer hem ikväll så blir det mera plugg, realismen eller om det va upplysningen kommer inte ihåg. Jag har i alla fall glömt mina böcker i skolan. Lycka till Elli!
Nu ska jag fixa mig och sätta fart på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0