Puss på måndagar!

Mina måndagar ska jag ju faktiskt inte klaga på. Börjar 12.40 och slutar 15.20. Idag hade jag bara en lektion och gick lite tidigare från den så att jag hann med två-tåget. Men jag måste ju bara säga att jag HATAR religion! Det ska bli såå skönt när den är över. Jag hoppade av i Sura och åkte med mamma därifrån så slapp jag gå från stationen. Slö som man är! Vi fick sällskap utav Robin och Crille också. Nicebajs!
Vad som händer mer idag har jag faktiskt ingen aninig om. Jag ska bara ta det lungt. Igen. Jag gillar't! Kanske åker upp till mamma en sväng men jag tror inte det.
I morgon är det en (observera EN) ynka liten månad kvar i skolan. Föralltid! :D


Kommentarer
Postat av: Ida

Ta vara på den! För jag lovar, även om man inte tror det nu, så kommer man längta tillbaka.

2009-05-11 @ 16:23:52
URL: http://misskorte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0