Snark

Nu har jag precis skickat i väg mitt arbete om realismen. Jag är uttråkad till tusen och så trött att jag håller på att somna.
Jag hade betygsprat med religionstanten idag och jag vart gladare än gladast när jag fick reda på att jag INTE fick IG på provet vi hade. Fan va glad jag blev! :)
Sen skulle jag ju ha mitt svenskanationella men det blev framflyttat två veckor så nu hinner jag förbereda mig bättre inför det. Det känns också bra. Det hade nog inte gått så bra om jag hade haft det idag, och det känns som att det måste göra det för att det ska se bra ut med alla mina uppgifter i slutändan.
Nu ska jag sluta skriva ointressanta saker och gå och lägga mig i badet en stund tror jag. Sen gå och lägga mig tidigt idag, det känns som det behövs. Jag saknar förresten min Robin :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0