Söndag!

Och det är kallt och blåsigt. Jag är inte ett dugg avundsjuk på Liza som för tillfället säkert håller på att packa för att lämna mig i kalla & blåsiga Sverige medans hon kommer att ligga på en strand i Turkiet om ett par dagar. Nej nej, jag är inte avundsjuk!
Jag har färgat håret på syster och snart ska vi äta klyftpotatis & fläskfilé. Jag gillar't!
Om ett par timmar ska jag möta upp Anna vid ica för att sedan färga och toppa hennes hår. Och efter det ska jag bara hem och ta det lungt. Kanske titta på Mamma Mia eller nått. Har sagt flera gånger att jag ska kolla på den men det har inte blivit av, men kanske idag då?! Jag köpte Vänner säsong 10 igår. Jag tänkte köpa alla själv istället för att hela tiden sno dom av Carro.
Nej nu ska jag äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0