Sunny day

Jag funderar på att gå ut och gå i det fin fina vädret. Jag är ju faktiskt ledig idag och ska i alla fall inte göra något speciellt. Stockholmsresan igår va great! Först va vi på kurs i lite mer än tre timmar och efter det gick vi på stan. Jag handlade massa grejer och nu i efterhand har jag faktiskt lite ångest över att jag brände så mycket pengar. Men det va på bra och behövliga saker i alla fall. Jag har alltid sagt att det skulle vara kul att prova på att bo i någon större stad för ett tag typ som Stockholm eller Göteborg. Men det är ju faktiskt lite läskigt och speciellt om man jämför med lilla Virsbo. Jag höll tex på att smälla av på tunnelbanan när det kom fram en uteliggaralkis och flåsa på oss. Jag verkligen hatar sånt där. Som tur va fanns Becca på plats och skyddade mig från den otäcka gubben.
Lite senare idag kommer syster ner på besök och ännu senare ska jag klippa grannen. Jag får se hur tiden fördrivs tills dess! Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0