Uppe med tuppen!

Nej inte direkt men nästan. Jag ska strax åka iväg och jobba men jag har faktiskt varken ork eller lust. Det skulle vara bra skönt att bara ligga hemma i sängen hela dagen och inte göra någonting alls. Men men man får tänka behövliga pengar :P

Jag va spyfärdig i princip hela dagen igår. Inte för att jag känner mig sjuk eller så utan för att jag är så jävla nervös. Idag är det EN vecka kvar till gesällen och det känns för tillfället som att jag kommer kugga på varenda moment. Jag hoppas att det känns så bara för att jag är nervös. Jag skulle vara så jäkla nöjd och stolt över mig själv om jag klarade hälften åtminstånde. Det är bara att hoppas på det bästa. Men man vet ju aldrig, allt kan ju gå åt helvete just den dagen. Nej jag ska försöka att inte tänka på det nå mer just för tillfället. (HA, lycka till)

Och just precis nu kom jag på att jag har religionsprov på måndag och jag funderar starkt på att skippa det. Jag har även muntliga nationella i svenska och jag ska nog satsa mer på det istället. Kanske hinner slänga in nån modell på måndag också?! Funderar på den saken under dagen.
När jag kommer hem idag så ska jag umgås med Robin. Jag försöker få honom att klippa sig men det går segt. Han säger att han ska spara till långt igen och det som är oroväckande är att jag tror att han är allvarlig. Vi får se hur det går :P

Ha en trevlig lördag :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

långt hår kan ju vara snyggt också. Eller bara det inte är axellångt eller nåt! LAGOM långt!

2009-05-16 @ 08:10:31
URL: http://sofiasnya.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0