Back in town

Jag är hemma efter en überbra helg nere i Linköping. Cykeltur, grekiskmat, bio, påhälsning på studentfest och massa skitsnack ät väl en liten del av vad som gjorts. Dock hade jag sån jäkla huvudvärk igår så jag va helt slut, men det är sånt man får ta. Jag har haft det varenda gång jag har varit ner och hälsat på henne, haha ;) Hon är bra den där Liza! Jag kunde sluta lite tidigare i lördags så jag hann med tåget, sköööönt! Det hade nog varit jobbigt att kört ner själv. Och jag upptäckate att man uppskattar (fel ord kanske?!) att åka tåg mer nu när man slipper göra det varje dag.
När jag kom hem så kom Robin hit, vi har bara tagit det lungt och myst. Jag skjutsade upp honom till träningen för en stund sen och när han kommer hem så ska jag dit och sova. Najs!
Nu är det jobb som gäller tisdag-lördag. Bara att köra på :)
Puss & kram
Förretsen, resa till sommaren är bokad. Turkiet 3-17 juli med Robin & c/o! Behöver jag ens nämna att jag längtar som en tok?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0