En ledig vecka

Jag har ju varit ledig hela veckan och sa att jag skulle koncentrera mig på att göra så lite som möjligt. Jag tycker att jag har lyckats. Dom saker jag har gjort har varit behövliga och roliga. Dock saknar jag att bara ligga i sängen och kolla på film, det har jag inte gjort en enda dag men en sån kväll tänkte jag att jag tar ikväll :)
Solning, tårtbak, firning av farfar, simning (!), promenader, mockarutsbak, städning och mys med Robin är väl lite av grejerna jag har gjort. Eller allt :P Robin är ledig idag så jag har tvingat med honom till Fagersta för att simma med mig :P Jag va där i tisdags helt själv, vilket va väldigt duktigt av mig tycker jag men mindre roligt. Jag hoppas att han inte hinner ändra sig ;) Ikväll ska jag hämta ut mitt gesällbrev. Jag åker in till Västerås lite tidigare för att umgås med mamma lite. Det är väl i princip dagens planer!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0