God morgon

Jag ställde klockan på sex i morse så jag skulle kunna dra mig en stund. Jag sov hemma hos Robin och gick hem runt kvart i sju. Bara man lyckas ta sig upp ur sängen så är det inga problem med att komma igång på morognen tycker jag. Jag vart klar redan vid halv åtta och nu sitter jag bara här och väntar på att jag ska kunna åka iväg. Direkt efter jobbet åker jag ner till Linköping. Helst skulle jag vilja ta tåget men det passar inte med tiderna. Det kanske löser sig och går att fixa under dagen, jag hoppas på det. Annars kan det nog dröja tills i morgon innan jag dyker upp hemma hos Liza. Jag är ledig på måndag och kommer hem då.
Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0