Utväxtfri

Det har varit jättelungt på jobbet idag vilket resulterade i att jag inte längre har någon utväxt och att jag gick hem cirka två timmar tidigare, för skönt!
Då hann jag springa några varv på stan och därav blev jag ännu fattigare än vad jag redan var. Skit också!
Jag va även och köpte doppresent till Oscar och det blev bra, roligt att inte bara få prynadsgrejer och liknande kanske :)
I morgon har jag megalång sovmorgon. Eller egentligen inte för jag ska vara hos tandläkaren klockan åtta men ska inte vara på jobbet förrän klockan två. Jag känner på mig att jag har hål. Sist jag va där så hade jag det och då lagade dom direkt och bedövningen tog inte så det ilade i hela kroppen. Usch, det är det värsta jag har varit med om. Då lovade jag mig själv att inte slarva med tandborstningen i fortsättningen så jag förhoppningsvis skulle slippa laga igen. Men jag kan inte säga att jag tycker att jag har lyckats!
Nej nu ska jag ta en dusch och sen vänta på Mr Robin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0