Veckorevyn

Jag har börjat premumenera på Veckorevyn. Jag skickade in lappen för två veckor sen ungefär och har redan fått tre stycken nummer. Det är kul för då har man någonting att läsa, jag som aldrig läser i vanliga fall, varken böcker eller tidningar. Men den tycker jag är bra faktiskt!
Jag längtar till helgen. Då får jag träffa Liza, det va bra längsen nu, jag saknar henne! På fredagmorgon kommer hon till mig på salongen och ska bli fin i håret (är det tänkt i alla fall, hihi). Och på lördagkväll så ska vi ha en filmmyskväll hemma hos henne. Jag ser framemot det!
Jag ska även på dop på lördag. Jag har aldrig varit på dop någon gång. Eller jo när jag va liten men det kommer jag inte ens ihåg. Så det ska också bli roligt! En fullsäckad men en rolig helg med andra ord :)
Jag köpte doftljus förra veckan som luktar asgott, jag ska tända några nu och slå på en film.
PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0