-

Jag känner mig duktig. Jag har slängt i en maskin med tvätt och städat mitt rum. Det behövdes verkligen och jag hittade både min klocka och min braiga hårborste, jag trodde att jag tappat bort båda två. Men lyfte man på lite av mina grejer så fanns båda två där. Jag kanske borde städa oftare?! Hihi :)
I morgon efter jobbet så ska jag Anna eventuellt gå på bio. Om vi hittar någon som vi vill se. Men det ska vi nog göra. Om inte annat så får jag sällskap i bilen på väg hem för hon skulle till Västerås i alla fall :)
Och på onsdag kommer Robin in till stan när jag slutar. Vi ska åka ut till Erikslund och kika lite, han ska köpa skor och jag ska in på Tati en sväng!
På fredag blir det utgång med tjejorna plus firning av Michaela som fyller 18.
Rolig vecka hoppas jag :)
Förresten så ringde det en tant från frisör företagarna igår, jag ska hämta ut mitt gesällbrev den 5 november. Alltså nästa vecka på tosdag. Helt sjukt, jag är utbildad frisör! Vuxenpoäng till mig!
Puss & kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0