En ledig torsdag :)

Så jäkla skönt! Jag har längtat hela veckan, haha! Vaknade runt tio idag så sovit ut har jag med gjort :) Jag väntar på mamma och Carro som är på väg hit från Västerås. Vi ska plocka upp farmor och åka och fika i Norberg. Det blir mysigt och kul för farmor att komma ut lite :)
När vi kommer hem så ska jag iväg och sola tänkte jag och om jag orkar ikväll sen så åker jag iväg och simmar. Eller kanske får med mig pappa ut och gå, vi får se.
Den här veckan har gått så jäkla snabbt, eller är det bara jag som tycker det? Det känns som det nyss va måndag och i morgon är det redan fredag, men jag gnäller inte över det ;) Jag jobbar på lördag också och sen på kvällen ska jag och Robin hem till Carro och Johan. Vi ska äta tacos och spela Wii, det blir kul :)
Nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas på att dom andra två kommer hit snart! Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0