En toppen helg!

Det har jag verkligen haft. Och ännu bättre blev den när Anna hade bestämt sig för att också följa med ner till Liza, 2 1/2 timme själv på tåget hade inte vart någon höjdare ;) Ladies night va skitbra! Det behövdes och jag har inte skrattat och sjungit så mycket på länge, det va lätt värt pengarna! SKITBRA :D Vi har tänkt att göra det till en tradition och gå på det nästa år igen. Jag längtar redan!
Vi kom hem igår kväll. Jag, Anna & Picko tog tåget och när vi kom fram till stationen i Linköping stod det att det va inställt! Jäklaskit, tänkte vi men det ordande sig och vi kom hem samma tid som vi skulle ha gjort. Tack för helgen, puss på er! <3
Men nu är det måndag och en ny jobbvecka väntar. Jag är ledig den här lördagen också så jag jobbar måndag-fredag. Jag får en riktig långhelg sen för jag är ledig lördag, söndag, måndag! Jag längtar och ska verkligen inte göra någonting alls! Eller jo förresten, jag ska skjutsa Robin & c/o till Sthlm på lördag, dom ska på nån konsert. Haha, får se hur det går. Pappa trodde inte att jag skulle klara av det, tack för det förtroendet liksom! Men bara vi åker i tid så dom hinner dit, hem vägen kan vi ju irra runt hela natten i Sthlm om vi nu inte hittar ut, då har vi ju iaf ingen tid att passa ;)
Nej jag ska börja fixa mig lite! Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0