Freeeedag

Så jäkla skönt, jag har längtat hela veckan men visst har den gått fort?! Känns som det nyss va måndag och man hade hela långa veckan framför sig. Och efter idag så ska jag inte till jobbet förrän på tisdag igen, långe helg med andra ord. Kan inte bli mycket bättre :) Det ska bli riktigt skönt och jag ska inte göra mycket alls. Förrutom i morgon när jag är chaufför till Stockholm ;) Och ikväll när jag ska hem till Anna och kolla på idol med henne, Anna & Sandra. Sen åker ju hon iväg till Ghana (stavning?) i två veckor. Jag skulle också vilja åka, så hoppas hon får kul :) Hela söndagen och hela måndagen ska jag inte göra mycket alls. Det va längesen och ska bli för skönt!
Jag sitter och funderar på vart alla skor har tagit vägen. Det är rätt så tråkigt att gå i tygskor. Fast jag köpte ett par nya icke-tygskor förra veckan men det är liye tråkigt att ha på sig dom också, kallt med för den delen. Jag måste ringa till pappa och kolla vart han har gömt alla andra skor.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0