Great!

Jag har haft en toppen helg! Men än är den inte slut. Man skulle ju kunna säga att det är lördag idag eftersom att jag är ledig i morgon med :) Trippen till Stockholm igår gick förvånandsvärt bra! Vi hade nog inte ens behövt en gps. Carro ringde 20 minuter innan vi skulle åka och då hittade hon inte gpsen. Jag tänkte att jag ringer till Anna och kollar om jag kan få låna deras men hon åkte ju till Ghana kom jag på men hade Päivis nummer så jag skulle få låna deras. Då ringer hon efter 10 minuter och hon hittade inte deras heller. Så jag ringde Monika och hon hittade deras så då lånade vi den. Fick lite panik där innan vi åkte :P
Vi kom hem runt två-tiden i natt och sov fram till elva idag, sköönt! Jag och mamma åkte hem till mormor & morfar. Jag klippte dom och så va vi en sväng till Ludvika.
Nu är Robin här och vi har ätit glass och myst. Vi väntar på nån film som skulle börja på tv så ska vi kolla på den.
I morgon blir det hårfärgning på faster och eventuellt solning plus simming, skulle va bra skönt!
Ha en fortsatt skön söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0