Jag borde sova!

Jag borde ha somnat för längesen, jag gick och la mig redan vid halv 10 efter att ha kollat på ett par Kaspar i Nudådalen avsnitt! Bästa julkalendern någonsin för den delen. Jag fick lite julkänsla och jag vill ha snö och rikitig vinter. Jag egentligen jättetrött och vill sova. Men när man väl lägger sig ner och börjar tänka på andra saker är det svårt att somna!
Några saker som jag har tänkt på ikväll:
-Att när man ska sova ska man absolut inte ligga och tänka på att man är kissnödig! Det blir bara värre och tillslut går det inte att hålla sig längre utan man måste helt enkelt gå upp och kissa.
-Man ska inte tänka på att man är hungrig heller. Tur att vi har fasters nybakta bullar och cola hemma.
-Hungighetstänkandet resulterade även i att jag bestämade mig för att äta en räksallad från gränden i morgon.
-Jag funderade på hur jag ska få tag i en gps tills på lördag och kom fram till att jag ska ringa min kärasyster i morgon och kolla om jag kan låna deras.
-Jag undrar om jag har feber, men har sprungit fram och tillbaka så många gånger och tänt och släckt lampan nu ikväll att jag inte orkar gå upp och hämta termometern.

Jag kommer aldrig att orka gå upp i morgon. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0