Slö-Elli!

Jag har kännt mig trött, slö och hänging hela dagen. Dags att bli sjuk kanske?! Jag ska sova i stan i natt. Jag och mamma skulle simma efter att jag slutat men båda kände sig för slöa för det så vi åkte ut till ikea istället, mycket roligare :) Haha! Och inte gick vi ut och gick igår heller. Jag åkte upp till mamma och krockade bilar istället. Jag va upp till henne och hälsade på och när jag skulle köra därifrån så backade jag rakt in i sidan på bilen som stod brevid mig. Snacka om att jag höll på att skämmas ihjäl. En stor intryckt buckla blev det på den bilen. Tur att jag har så snälla föräldrar så jag slipper ringa och berätta sånt själv för dom dom ägde bilen, då hade jag dött! Klant-Elli! Så idag har jag varit livrädd varenda gång jag har backat ut från en parkering!
Nu ska jag äta mat sen mysa framför tvn!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0