Toppen

Idag känns allt toppen, jag har varit dötrött i flera veckor på mornarna men idag känner jag mig pigg :) Jag vaknade till och med innan klockan, heja mig!
Helgen har som vanligt gått för fort men jag har hunnit med rätt så mycket ändå. I fredags tog jag det bara lungt när jag kom hem, gick hem till Robin och vi kollade idol och så. Sen skulle jag upp och jobba på lördagen. Trött som ett as, haha! Men dagen gick assnabbt för det va fullrulle hela dagen. Kulkul :) På kvällen åkte jag och Robin hem till Carro och Johan. Fan va kul det va att spela Wii. Jag har träningsvärk i mina armar :P Vi kom hem vid halv ett och jag typ halvsov i bilen på vägen hem :P
Söndagen vakande Robin redan vid åtta och han är ju en sån som inte kan vara tyst på morgonen. Så det va bara att gå upp och se glad ut :P När han gick hem så somnade jag på soffan och vaknade när jag och Sandra skulle upp och kolla på killarnas match. Kvällen spenderades hemma hos Robin.
Nu är det ny vecka och nya tag. Det är rätt så mycket att göra på jobbet idag med så det är kul :) Jag vill också ha höstlov men jag jobbar ju bara fram tills på fredag sen har jag med en veckas ledigt :) LÄNGTAR!
Nu ska jag fixa mig! Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0