20 april 2010

Tänk vad fort tiden går. Det va inte längesen det va jul & nyår. Till och med påsken har varit. Och det är faktiskt sjukt att det snart är ett år sedan vi tog studenten. Jag har snart jobbat i helt år. Jag har till och med under det här året sagt upp mig. Haha, jag börjar bli vuxen tror jag. Jag har samlat ihop lite vuxenpoöng i alla fall ;)
Idag ska jag jobba. Det har varit jättelungt sen i fredags. Det är ju löning nu på fredag så jag skulle misstänka att även denna dag blir rätt så lugn. Men hoppas inte! Sen är jag ledig i morgon, så jäkla skönt! Jag ska inte göra mycket alls. Ut och gå lite om det är fint väder.
Undra om jag ska ta mig i kragen och för en gångs skull åka upp till gymmet ikväll?! Hmm, det va aslängesen jag va där. Ska höra med fröken Anna om hon ska med.
Puss & hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0