30 april 2010

Ja vad ska jag säga? Saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig eller hoppats på. Jag gav det en chans men kände redan från första början att det inte va mitt typ utav ställe. Jag är 20 år och har hela livet framför mig. Jag tänker inte ha nå bråttom nu och kasta mig in i något som jag inte känner att jag vill göra. Jag ska klura och fundera på vad jag vill göra framöver. Puss på min bästa familj som ställer upp oavsätt vad <3

Idag är det valborg. Ska jag vara helt ärlig så är jag inte pepp på någonting överhuvudtaget. Jag skulle känna för en riktig liggainnemysartittapåfilmkväll med Robin, det skulle behövas känns det som. Men jag tror jag blir pepp bara vi väl sätter igång med fixande och matlagning. Jag, Annorna, Sandra och Michaela ska grilla och ha det mysigt (om vädret tillåter, vi hoppas på det), efter det går vi ner till hotellet och kikar på när Robin och dom spelar. Det ska bli kul att se :)
Men först ska jag och Anna åka en sväng till Fagersta. Jag ska besikta mammas bil och Anna är snäll och gör mig sällskap. Medans vi ändå är där så ska jag förnya mitt pass och så handlar vi mat till kvällen!
Jag klippte och färgade mitt hår igår så nu är jag mörk igen, känns underbart! Håret blev väldigt kort, ovanligt som sjutton och jag saknar redan mitt långa hår. Nu är det i alla fall inte nå slitet och det är grymt skönt, även om det inte hade gjort något om det va liiiite längre. Jag hoppas jag kan fixa till det någolunda snyggt till kvällen :) Hihi!
Nej jag ska byta lite kläder och sen plocka upp fröken Anna! Ha en trevlig kväll allihoppa :)

Kommentarer
Postat av: Kusin Monika

Jag hejar på dig Elli. Helt rätt tänkt.Jag önskar jag gjort samma sak som du. Men men nu är man fast på Ruukki som truckförare.Du hittar säker något bra. Du och JanO kan ju alltid söka som au pair.

KRAM//Monika...

2010-04-30 @ 14:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0