Äntligen vår

Idag är det verkligen vår ute. Jag vaknade jättetidigt i morse och det märks redan nu. Jag kommer att somna tidigt ikväll. Jag va upp och klippte min kära farmor på förmiddagen, hon är bäst!
Efter det åkte jag och Anna ut på äventyr i vårvädret, hihi! Först åkte vi till ica och köpte korv och fika och tänkte åka upp till Landsberget. Dock kom vi inte upp för backen till prakeringen med bilen utan jag körde fast i en snöhög och vi fick gräva fram bilen och därefter fick Anna putta på medans jag försökte backa och tillslut kom vi därifrån, det måte ha sett bra roligt ut. Haha! Vi gav då upp Landsberget och åkte till Trummelsberg istället! En väldigt mysig dag i vårvädret! Puss på Anna!
Nu håller jag på att tvätta, till och med mina skor åkte in i maskinen. Jag hatar grillrök!
Puss & hej!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0