Brödbak

Det va riktigt skönt att komma ut och röra lite på sig. Jag va ute lite mer än en timme, mycket bra gjort av mig om jag får säga det själv :) Jag gick hem till faster när jag kände att jag gått klart där pappa va och bytte till sommardäck på min bil. Så nu är det fixat. Vi fick mat där och nu är jag hemma igen och gör inte mycket alls. Pappa åkte nyss iväg till jobbet så jag är helt solokvist. Rätt så skönt faktiskt.
Jag håller förresten på att baka bröd för första gången i mitt liv. Mormor brukar alltid göra sånt gott bröd så jag snodde receptet när vi va där sist. Hoppas jag kan få till det lika bra :) Två timmar ska det stå i ugnen, så jag har lite tid att fördriva fram tills dess.
När Robin kommer hem vid fyra så ska vi åka till Fagersta och tvätta bilen. Den bytte nämligen färg från röd till vit när jag och Anna åkte ut till Trummelsberg i söndags. Även två utav mina svarta jackor har fått lite inslag utav vitt tack vare bilen. Så det är dags tror jag!
Nej jag tror att jag ska ut och gå en sväng till i det fina vädret. Dock inge snabbt den här gången utan mer bara för att få luft :)
Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0