Duktigt!!

Som sagt i morse va jag ute och gick. På eftermiddagen mötte jag upp mamma i Sura och vi simmade i 40 minuter och efter det blev det solning. Skönt som sjutton! Så idag kan jag med gott samvete känna mig duktig :) Att det sedan även blev en fika behöver ju inte nämnas, hihi! Mysigt va det i alla fall!
Jag har inte gjort så mycket alls sen jag kom hem och inte mycket mer ska göras ikväll heller. Jag slänger nog på ett par skärgårdsdoktorn avsnitt till. Kollade på ett par stycken tidigare, konstigt att jag aldrig tröttnar!
Bara tanken på att det är jobb i morgon igen får mig att vilja spy eller nått. Konstigt att tiden går så himla fort när man är ledig. Det är bara att köra på tre dagar till sen är det heeeeeelg, en efterlängtad sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0